Nasze osiągnięcia
|
Nasze osiągnięcia
/
EGZAMIN GIMNAZJALNY
Średnie wyniki szkoły z poszczególnych części egzaminu przedstawiają się następująco.
|
GH-Historia WOS
|
GH-P
Język polski
|
GM –M
Matematyka
|
GM-P
Przedmioty matematyczno- przyrodnicze
|
GA-P
Jezyk angielski
|
szkoła
|
57,2 %
|
62,1 %
|
46,9 %
|
61,4 %
|
56,5
|
powiat
|
56,1
|
61,9
|
46,8
|
58,5
|
59,9
|
województwo
|
57,0
|
61,8
|
46,06
|
59,0
|
61,7
|
Rozkład procentowy wyników wklasach
Klasy
|
GH-H Historia WOS
|
GH-P Język polski
|
GM -M Matematyka
|
GM-P Przedmioty matematyczno- przyrodnicze
|
3 A
|
63,2
|
56,5
|
51,9
|
67,0
|
3 B
|
48,2
|
60,3
|
37,9
|
53,4
|
3 C
|
69,6
|
75,1
|
54,5
|
72,6
|
3 D
|
55,2
|
61,1
|
41,5
|
55,1
|
3 E
|
54,3
|
62
|
49,3
|
62,8
|
3 F
|
50,4
|
55,5
|
44,5
|
56,8
|
Języki obce %
|
GA-P
|
GA-R
|
GN-P
|
GR-P
|
szkoła
|
56,5
|
38,3
|
56,3
|
85
|
powiat
|
59,9
|
|
|
|
województwo
|
61,7
|
|
|
|
Rozkład procentowy wyników wklasach
|
GA-P
J. angielski podstawa
|
GA-R
J. angielski rozszerzony
|
GN-P
J. niemiecki podstawa
|
GR-P
- J. rosyjski podstawa
|
3 A
|
61,0
|
41,6
|
|
|
3 B
|
52,0
|
35,1
|
|
|
3 C
|
71,8
|
50,9
|
|
93,8
|
3 D
|
50,6
|
31,5
|
|
67,5
|
3 E
|
54,5
|
39,9
|
56,3
|
|
3 F
|
47,7
|
29,6
|
|
|
Porównanie wyników ze szkołami sąsiednimi
|
Wynik ogólny szkoły
|
GH-H
|
GH-P
|
GM-P
|
GM-M
|
GA-P
|
Bieliny 139
|
56,82
|
57,2
|
62,1
|
61,4
|
46,9
|
56,5
|
Górno 33
|
51,92
|
53,4
|
56,8
|
52,5
|
45,0
|
51,9
|
Łagów 79
|
53,68
|
55,5
|
58,1
|
55,4
|
45,2
|
54,2
|
Nowa Słupia 52
|
52,42
|
52,7
|
57,5
|
58,5
|
39,4
|
54,0
|
Tegoroczny egzamin gimnazjalny przeprowadzony był po raz drugi na nowych zasadach. W części humanistycznej gimnazjaliści rozwiązywali odrębne zestawy zadań z języka polskiego oraz historii i wiedzy o społeczeństwie, a w części matematyczno-przyrodniczej – odrębne zestawy zadań z matematyki oraz przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii. W trzeciej części egzaminu uczniowie rozwiązywali zestaw zadań z języka obcego nowożytnego albo tylko na poziomie podstawowym, albo na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Wyniki tegorocznego egzaminu pokazują, że duży odsetek gimnazjalistów opanował jedną z trudniejszych umiejętności ujętych w wymaganiach ogólnych zawartych w nowej podstawie programowej z matematyki, tj. umiejętność modelowania matematycznego Uczniowie dobrze poradzili sobie również z większością zadań wymagających wyszukania informacji w tekście literackim lub popularnonaukowym i interpretowania danych przedstawionych na wykresie oraz rozwiązaniem zadań sprawdzających umiejętność rozumienia ze słuchu tekstów w języku obcym.
|